{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 12 Aug 2019

法國名宿比堤(Petit)近日接受訪問,佢提到自己以往球員生涯嘅成功,令佢遇過特別嘅經歷,甚示可能係唔少男人希望擁有嘅經歷。

現年48歲嘅比堤,係法國1998年奪得世界盃主力之一,而正因為咁其受歡迎程度大增,除左多左唔少廣告收入、訪問等,亦多左好多唔同女性嘅邀請。

比堤表示:「喺98世界盃前,我已經受到唔少女性嘅邀請,而奪得世界盃後情況更甚,但我唔係想投訴,因為我非常喜歡。」

「我已經唔記得有幾多女性邀請我,而當中甚至有已婚嘅女性,並且更加係與丈夫一齊黎搵我的。」

「最離奇嘅一次,當時我喺一間餐廳外等的士,突然有一對夫婦走埋黎,丈夫竟然要求我同佢老婆做不道德嘅事,我多謝佢但斷言拒絕佢呢個提議,因為我並未至於饑餓到咁嘅地步。」

作為中場,比堤生涯效力過多支有名嘅球隊,其中包括阿仙奴、巴塞隆拿及車路士,其中喺阿仙奴曾奪得過聯賽冠軍及足總盃冠軍。

因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024
冇Johnny Depp嘅《魔盜王》仲能唔能夠吸引觀眾入場呢?
hobby
【影視】《魔盜王》系列確定重啟!監製:我們不需等待某些演員回歸
27 Mar 2024