{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 21 Aug 2019

「寸王」摩連奴自從離開曼聯後,至今都未有球隊可以執教,因此被迫暫時去左做比賽評述員。雖然無離開足球圈,但係摩連奴仍然非常掛住做教練嘅時間,甚至因此而情緒激動。

摩連奴嘅執教生涯可以話非常輝煌,除左曼聯佢仲執教過皇馬、國米、波圖等,每一支球隊喺佢手下都一定有錦標落袋,而總計佢一共奪得25個主要冠軍錦標。

雖然履歷夠晒猛,但係56歲嘅佢仍然未搵到佢嘅下一支球隊。摩連奴表示:「我以往一直都非常享受足球,並一直無停落黎。而現在我停下來了,但卻毫無享受,我享受不到現在嘅時刻,我很想念它。」

從訪問中,可以睇得出摩佬係真係好想再次執教,雖然有朋友叫佢享受現在嘅時光,但好明顯佢真係享受唔到,佢對現況想對失望,佢嘅生命最重要就係足球。唔知黎緊,究竟會唔會其他球隊願意邀請佢執教呢?

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024