{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 07 Apr 2020
【陽光海灘】美國青春尋金懸疑劇《外灘探秘》生死尋寶

戲院關門近期睇戲煲劇就靠Netflix,大熱劇集紙房子第四季唔駛我介紹啦應該好多人已經睇緊甚至煲完,唔知大家煲完得閒無野做會唔會睇周杰倫《周遊記》,如果你連周遊記都煲得完咁下星期有套新劇年輕青春美人靚景《外灘探秘》,充滿夏日的神秘與冒險,一連十集陽光海灘型男美女講一班年輕人挖掘出一個埋藏好耐的祕密,引發一連串非法活動,展開永世難忘的冒險。除左韓劇之外,Netflix仲有歐洲劇同美國劇集,唔一定要優先睇充滿國際化元素的(J-Style Trip),不過唔好誤會我作為Netflix支持者係撐《周遊記》,只是未得閒睇姐!

Netflix呢部10集的原創青少年成長冒險懸疑劇集《外灘探秘》。由曾經拍過《鐵拳》《星際大爭霸2005》導演Jonas Pate,以及《黑金風雲》製作人Josh Pate共同創作。《外灘探秘》故事講述一群年輕好友,在北卡羅萊納州外河岸,作為當地貧富懸殊兩極階層中的低下 掙扎嘅青春故事, 一個喺海灘渡假屋引發嘅尋寶故事。



如果根據官方描述,故事敘述一群自稱是「誘餌」,且私交甚篤的當地青少年,在北卡羅萊納州的外灘經歷的成長故事。夏天的颶風導致斷電,繼而引發一連串不法事件,迫使這群朋友做出改變人生的抉擇。尋找團隊老大失蹤的父親、禁忌之戀、充滿風險的尋寶行動,以及誘餌們和競爭對手越演越烈的衝突,使得大夥都得在這個夏天面對重重迷霧,並且經歷終生難忘的冒險。

尋找失踪父親,禁忌戀情,險象環生的尋寶之旅,與不知名敵人之間不斷升級的衝突,造就一部全新的劇作,唔知呢種夏天的感覺幾時到來,日日屈在家真係好期待有一個三點式的美麗仲夏,陽光海灘何時來到 ?

《外灘探秘》將會於4月15日係Netflix首播。



《一拳超人》真人版電影終於有新消息,《Rick and Morty》主創Dan Harmon及編劇Heather Anne Campbell將加盟執筆劇本,預計會帶嚟更多無厘頭爆笑情節,唔知會搵邊位明星飾演埼玉老師呢? Sony Pictures ...
hobby
【影視】《Rick and Morty》主創加盟《一拳超人》真人版電影擔任編劇
16 Apr 2024
繼三集《侏羅紀公園》以及Chris Pratt主演嘅三集《侏羅紀世界》後,環球近日打算開拍《侏羅紀》系列嘅第七集(暫稱《侏7》),傳閒仲搵黎Scarlett Johansson做主角。不過據荷里活爆料人Daniel Richtman指,雖然開拍 ...
hobby
【影視】《侏羅紀7》男主角無人出演 雷神、美隊、Lex Luthor都婉拒
16 Apr 2024