{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 06 Apr 2020

自從有咗Netflix,情侶之間就多咗個活動叫「煲劇」,而呢排Work From Home又唔出街,大家一定已經陪女朋友睇哂咩韓劇《愛的逼降》、《梨泰院Class》,應該都好奄悶啦何?唔緊要,你只要鼓勵女朋友去睇新嘅韓劇《夫婦的世界》就唔悶架啦,因為入面有個靚女「韓素希」!

現年25歲嘅韓素希曾經多次飾演韓劇中嘅女配角,有人話佢似宋慧喬、申世景,甚至號稱韓國第一美人嘅Red Velvet成員Irene,但講真佢又真係唔算紅,佢自己亦直言之前就算搭地鐵都冇人認得佢。直到於《夫》一劇中飾演男主角婚外情對象「呂多景」,對住正印嘲笑「女人年紀到身材就會走樣」,「我們一個星期會做兩三次愛」,再加上靚得黎有幾分姣嘅外表,先真係為人所認識!咁你話啦,女朋友煲劇你睇女,大家都睇得開心,咪Win Win雙贏囉!

xeesoxee on Instagram
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024