{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 31 Dec 2020
【金屬系耳機】日本Acoustune HS1300SS高達感迷人耳機

耳機經已係都市人嘅移動音響,我唔特別好耳機但對於設計特別有型嘅款式,總有種霎時衝動感,尤其係金屬感強烈嘅設計。日本耳機品牌Acoustune就精於運用雙層金屬設計以極高辨識度的外殼迷惑人心,最新推出較入門的 HS1300SS,以入門級價位配上全新金屬運用去撞色。如果你係機械人狂熱愛好,呢款耳機一定中正心懷,靚係音響領域可能膚淺,但係商業世界,靚加上靚聲,真係一等一吸引力法則!


Acoustune 其實一直以來都有推出雙層金屬設計,之前對上一級別款式叫HS1500,今回推出較為入門即平價版本HS1300SS,係參照HS1500 系列改良,再用上全新外殼設計,據說佩戴感及音色更勝從前,如果你未接觸過日本Acoustune 日製的高度精良品質同性價比,你絕對可以一試。


Acoustune 耳機向來使用自家研發 Myrinx 動圈單元,HS1300SS 選用不鏽鋼箱體, Acoustune 特別改良當年 HS1551CU 的單元,集合多年技術和經驗,開發出第 3.5 代 Myrinx 單元。重新審視震膜表面紋理、線圈、磁鐵組的設計,並再一次為單元調音,令 HS1300SS 擁有收放明快、具震撼力的低頻表現,音場開揚廣闊,同時具有清晰人聲,聽日本韓國流行曲特別出色。


 HS1300SS 採用Pentaconn Ear換線插頭,針對高階入耳式耳機而設,比起MMCX更加穩固耐用,插頭與插座接觸得更緊密,傳導性能更加出色。而在安裝、拆除時亦較MMCX更簡單方便,能減低意外損壞插頭的機會。跟機的線材是 Acoustune 最新為 HS1300SS 研發的 8 絞耳機線 ARC61,由 366條幼細的 OFC 銅材去組成每一絞線芯,阻抗極低,引發出耳機豐富的低頻量。Pentaconn SLIDER 特別用到 OFC 無氧銅製作,擁有出色制震效果,減低線材的聽診效應之外,更提升音質,表面鍍銀處理不只美觀,亦可防止磁干擾,貫徹改善音質的目標。


HS1300SS今次耳機外殼一眼就睇到有大改進,安裝插座的鋁箱體及安裝單元的不鏽鋼箱體均以 CNC 技術製成,不鏽鋼箱體有著媲美鈦金屬的硬度,有著出色的抑震效果,加上兩個箱體完全獨立分離,將相互間的干擾減到最低。除左係設計上更徹底實踐雙層外殼概念, HS1300SS 更特別加長左耳機管道,並加入「2way Nozzle」設計,係管道上設有兩個將耳膠固定的卡位,無論用家耳廓大定細都可以佩戴得舒適穩固。顏色方面就再一次選用 HS1551CU 的紅色及藍色,向 AcoustuneHS1500型號作致敬。當然,好人如我入迷於其外觀,根本唔多理其實,我一見到對耳機就覺得好好襯我屋企嘅高達模型。


 




首批訂購 Acoustune HS1300SS 的客人,即可獲贈 Pentaconn SLIDER 精緻金屬Y-splitter 一件,價值 $280 ,數量有限,送完即止。

(首批限量預購為各色50套)



 

HS1300SS 產品規格

單元:10mm 第 3.5 代 Myrinx 動圈單元

頻率響應:10Hz – 25kHz

靈敏度:110dB/mW

阻抗:32 Ohms

配件:ARC61耳機線、4款/9對AET耳膠、便攜盒、耳機線夾

顏色:Rojo 紅色、Azul 藍色

建議零售價:HKD 2,580



由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024