{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 29 Nov 2021

2021年即將進入12月,亦代表今年即將過去。而《Collins英文詞典》近日就率先公佈2021年年度代表字,結果亦非常有說服力,因為佢就目前世界最火熱嘅「非同質化代幣 NFT」。

對於唔少人黎講NFT可能就係理解為網上用黎炒賣嘅代幣,而據《Collins英文詞典》嘅定義則為「在區塊鏈上進行註冊的獨特數位證書,用於紀錄藝術品或收藏品等資產的所有權」。要知道今年NFT可以用起飛黎形象,大量人士投身NFT世界,無論係炒賣代幣,還是數位藝術品,都給人一種輕鬆賺快錢的感覺。

除左NFT呢個年度代表字之外,詞典同時亦公佈左其他競爭者,包括double-vaxxed(打過兩劑疫苗)、hybrid working(混合工作)、pingdemic(防疫簡訊之亂)、climate anxiety(擔憂氣候狀況而引發的焦慮)、neopronoun(新代詞)、regencycore(攝政時尚)和cheugy(不再被視為時尚、流行或酷)。

除左年度代表字之外,詞典一齊亦公佈部份成為合格英文嘅生字,其中包括元宇宙Metaverse及加密Crypto,相信你最近呢段時間應該不斷聽到有人提呢啲生字了。

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024