{ SKIP }
文:MenClub 小白臉  圖:互聯網
POSTED ON 11 Jul 2019

平時護理時候又要塗呢樣又要塗個樣,諗起都頭痛,但又唔可以為左快已草草了事。為咗拯救懶人,唔少嘅品牌都推岀多功能合一嘅護理産品去方便大家,所以今日就同大家細數六款,睇下佢哋有幾勵害!

SELVEDGE GROOMING - Dual Action Face Wash

每日早上嘅護理,都不外乎潔面同剃鬚。自問我都係一個懶人,經常會唔用剃鬚膏就剃鬚,因此經常岀現剃傷同敏感問題。呢款高效二合一剃須+洗面奶,就可以解決我呢D懶人問題,呢款洗面奶可以輕鬆去除污垢同多餘油脂,另外洗面奶嘅泡沫亦可當作剃鬚膏使用。

Kiehl's - 雙效火山泥潔膚磨砂霜

講到雙效清潔點少得Kiehl's嘅雙效火山泥潔膚磨砂霜,潔面同面膜兩效合一,當中蘊含摩洛哥火山泥,有助深層清潔有及去除過剩油分。使用方法可作潔面之用或當作面膜敷五分鐘淨化皮膚,另外亦有輕柔磨砂功能,可分解粗糙角質改善整體膚質。

BIOTHERM - 控油收毛孔雙效海鹽爽膚水

集控油同收毛孔功效於一身嘅爽膚水,唔單只可以係潔面後使用,更可於剃鬚後使用。爽膚水採用了法國海鹽及水源再生因子配方,幫助對抗油光及淨化皮膚。 另外亦有珍珠岩粉末成份,有效控油及啞緻皮膚。啱曬夏天岀油嘅季節使用。

Jack Black - 雙效防曬保濕乳SPF20

紫外線一直都係皮膚嘅天敵,普遍嘅面霜都沒有防曬功效,但Jack Black呢款保濕乳,一支就有齊保濕及防曬功效,能夠滋潤皮膚外更可以全面隔離紫外線,保護肌膚不受紫外線傷害。建議在早上使用!

HOUSE 99 - Polish Up Body & Hair Wash

有無覺得每次去做運動,洗髮水同汁浴露都要分開帶好麻煩?呢款二合一洗髮沐浴乳就可以令你嘅行程變得輕鬆,成份蘊含海藻同薄荷,能幫助肌膚保濕而且亦會為你清涼效果,啱曬去做運動嘅時候帶埋佢。

SELVEDGE GROOMING - 豐盈二合一洗髮水

洗髮護髮二合一洗髮水,可同時清潔及恢復頭髮光澤修護頭髮, 適合所有髮質人士使用,香味來自成份中嘅薄荷精油,帶來清爽冰涼感覺,另外洗髮水亦有有效強韌頭髮嘅功能。每次洗頭只需要一個步驟,就可以洗髮加護髮,簡單快捷之外仲可以令頭髮更健,啱曬怕麻煩唔用護髮素嘅朋友。

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024