{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 10 Jan 2020

有人話現代的體育競技,某程度上取代咗國與國嘅戰爭,而舉辦一個大型運動會亦係展示國力嘅大好機會。不過國力黎講,就唔一定係大堆頭、大製作嘅。好似2020東京奧運咁,早前公佈嘅海報就展示咗非常嘅軟實力啦!

 浦沢直樹 あなたの出番です

荒木飛呂彦 神奈川沖浪裏上空

日本流行文化影響深遠,今次公佈嘅12張奧運、8張帕運(前稱為殘奧)海報亦有不少著名日本藝術家參與,當中最出名嘅就有漫畫《20世紀少年》、《寄生獸》作者浦澤直樹、《JOJO的奇妙冒險》的荒木飛呂彥、攝影師蜷川実花、患有唐氏綜合症的書法家金澤翔子等,每人都以自己的風格演繹奧運精神,製作精美而風格多變,盡現日本嘅軟實力。

蜷川 実花 Higher than the Rainbow

共20款海報將於東京都現代美術館展出,屆時除咗上述的作品,亦有其他日本及國際藝術家所設計的海報。
繼2013年由Josh Brolin及Elizabeth Olsen主演嘅美版《原罪犯》(Oldboy)後,荷里活將再度翻拍呢部經典韓國電影,不過今次會係劇集版。 據外媒《Variety》報導,獅門影業即將翻拍《原罪犯》電視劇集, ...
hobby
【二度翻拍】獅門影業宣布推出《原罪犯》劇集版!原導演朴贊郁擔任監製
19 Apr 2024
啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024