{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 27 Oct 2020

大眾越黎越著重環保,大企業當然亦要努力迎合,一方面為保護環境出一分力,一方面亦能建立更好嘅品牌形象。例如可口可樂就致力於2030年達到「賣一個,收一個」嘅平衡,即係賣咗幾多件貨出去,就回收返幾多個膠樽鋁罐返黎。為咗達到呢個水準,佢哋上年開始已經與世界綠色組織於香港舉行「膠樽回收計劃」,今年再接再勵之餘,更聯同「塑新生」及「民坊」,於香港多個屋邨商場擺放回收機。

所謂嘅膠樽獎賞回收機,其實係一部紅噹噹,外形類似飲品販賣機嘅物體,只要市民投入PET 1號HDPE 2號膠樽後,就會隨機得到由本地設計師張瑋晉所設計、利用rPET回收塑料製作嘅一系列可口可樂精品,當中包括環保袋、水樽、廚具等等。以兩個水樽換到嘅嘢黎講,都可以話係非常化算。

之於收集到嘅膠樽,就會送往可口可樂與歐綠保集團(亞洲)及碧瑤聯手成立嘅「塑新生」,將其轉化為能夠製作其他物品嘅rHDP回收膠粒及rPET回收塑片,亦即係啲精品嘅原材料。

而回收機就會按不同時段,於葵青、酒尖旺、沙田、觀塘、屯門、新界北、西貢及荃灣8區擺放。如果想參與埋一份呢,可以留意世界綠色組織嘅Facebook專頁

雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024