{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 19 May 2023

天主教中有所謂七大罪,分別係傲慢、嫉妒、憤怒、怠惰、貪婪、暴食同色慾,講真現代人或多或少都中兩、三項,不過近日日本Twitter就流傳一組新嘅「現代七大罪」,就幾乎每個人都會中哂七樣。大家快啲睇下呢「現代七大罪」係咩,然後返去懺悔啦下!

卻說專門製作客製T恤嘅日本店舖「ekot」嘅其中一個Twitter帳號「1号(とり)ekot Tシャツプリントロボット (@ekot_TORI)」,上月時分享咗佢哋出嘅T恤印花,言簡意賅地列出「現代七大罪」,分別係漫畫、零食、杯麵、智能電話、貓、床鋪以及遊戲機,由於太過符合日本網民嘅現實生活而成為一時熱話,至今已有超過170萬次觀看、近16萬個讚好。大家都高呼「我有罪!」

順帶一提,件衫於minne上有得買,3,900Yen一件。

「現代七大罪」中,智能電話幾乎係無可避免,床舖 (瞓覺) 亦冇人會話「戒咗」,而漫畫、遊戲就更加係唔少人嘅工餘嗜好,唯有就係零食、杯麵同埋貓相對地較為「易避免」,不過一旦「沉迷」就絕對難以自拔。而且除咗貓之外,其餘六項的確會對生活造成不良影響,所以「現化七大罪」可謂既搞笑又真實。

不過亦有非常冷靜嘅網民表示,現代七大罪其實都係「怠惰」,所以嚴格上係「一大罪」黎。不過點理解我就交返畀各位自行決定,冇咩事我返出去食住零食撚住貓黎懺悔先啦。

資料來源:minne

作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024
Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024