{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 26 Nov 2020

電子遊戲FIFA絕對係現今最受歡迎嘅足球Game,唔少球星自己都有玩,甚至eSports已經有職業比賽。不過,近日佢地應該好鬼頭痕,因為AC米蘭神鋒「呂布」伊巴謙莫域已經舉旗準備出征討伐。

近日,伊巴喺網上指控EA非法使用其個人肖像放入遊戲中,並表示自己並無通過FIFpro(國際職業球員聯盟)或國際足協授權FIFA系列遊戲使用其肖像。而伊巴嘅言論隨即引起其他球員和議,當中包括熱刺球星巴利。

不過,其後EA則宣佈動用伊巴肖像全因為已經獲AC米蘭授權,所以完全係合法的。有合約在身EA當然係有理的,伊巴今次則完全係出師無名。雖然係咁,其實EA方面都唔係岩晒,此前佢地就試過被450名巴西球員聯合控訴,最終EA輸左官司,要賠償球員650萬雷亞爾和解費。

雖然伊巴今次係無理既一方,但佢嘅舉動應該會激起其他球員出手,睇怕黎緊EA都真係有排煩,而FIFA隨時搞到一班球員名字同面目全非了。

網紅Jake Paul 及Logan 兄弟近年醉心打拳,更多次於不同賽事與名人、球星、前拳手較量,每次都吸引到大量注金同最重要嘅資金。而Jake Paul今日就宣佈,將於7月20日與前世界重量級拳王Mike Tyson進行表演賽,而且賽事 ...
sports
【網紅】Jake Paul七月擂台戰泰臣 Netflix有得睇
08 Mar 2024
球證應該點樣界定畀黃定藍牌呢?
sports
【足球】傳球壇將引入「藍牌」制度 被罰球員需離場10分鐘
09 Feb 2024