{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Dec 2020

「百發百中」,呢個用黎形容人家命中率好高嘅成語,大家都知道係略帶誇張成份,而唔係真係講緊「射咗一百下又中咗一百下」。不過如果用「百發百中」黎形容今季傷癒復出嘅金州勇士球星Stephen Curry練習時嘅三分命中率,就完全冇誇張成份,而只係一個陳述句!

金州勇士嘅官方Twitter日前上傳一條Curry練習底線三分嘅片,驟眼睇其實係幾悶,就係睇住佢接波、跳投、入、接波、跳投、入咁,但神奇就神奇在Curry喺呢條長5:13嘅片中射咗104球,除咗最後一球外全.部.入.哂,而根據勇士所講,一開始仲有兩球入咗冇拍到,換言之Curry呢五分令鍾連續入咗105球底線三分!

圖片:Wikipedia

而據勇士教練Steve Kerr所講,連續入105球三分對Curry黎講都係一個新紀錄,「我記得佢之前個紀錄係77球。佢都痴鬼線,我唔知健力士世界紀錄仲存唔存在——我細個好鍾意睇佢哋本書——如果仲存在嘅話Curry就應該上榜啦,我哋仲有片為證!」

至於因傷而冇參與練習嘅Draymond Green接受訪問時就話,「我完全唔懷疑Curry做到呢件事,我唔使睇片都知佢做到。我成日都話佢係史上最勁射手,勁到我唔可以扮覺得驚訝,因為一啲都唔驚訝……如果你話我知呢個世界有人連入105球三分,咁呢個人就一定係Steph,因為佢做得到,任何有關射籃球嘅嘢佢都做得到!」

資料來源:NBA.com
網紅Jake Paul 及Logan 兄弟近年醉心打拳,更多次於不同賽事與名人、球星、前拳手較量,每次都吸引到大量注金同最重要嘅資金。而Jake Paul今日就宣佈,將於7月20日與前世界重量級拳王Mike Tyson進行表演賽,而且賽事 ...
sports
【網紅】Jake Paul七月擂台戰泰臣 Netflix有得睇
08 Mar 2024
球證應該點樣界定畀黃定藍牌呢?
sports
【足球】傳球壇將引入「藍牌」制度 被罰球員需離場10分鐘
09 Feb 2024