{ SKIP }
文:MenClub 佳拿  圖:互聯網
POSTED ON 30 Jan 2019

雖然已經踏入 2019,但係並唔係所有品牌就會咁快手腳,將其 SS19 之系列上架;當中,來自日本嘅 A Bathing Ape 就屬於快手1快腳嘅一批,每當踏入新一季,當月嘅第一週就已經係新一季嘅單品嘅上架時候。

而 BAPE 亦有好多幾乎每季必出嘅 ITEMS,例如搭上品牌經典迷彩如 First Camo、Colour Camo 或 ABC Camo 之 APE Head Tee 或 Shark Full-Zip Hoodie;而 Accessory 方面,以 Rolex 作主要概念嘅手錶系列——BAPEX,多年嚟都係 BAPE 嘅主打商品之一。



喺當季 SS19 打頭炮之 BAPEX 錶款正正係呢款以尼龍材質作錶帶之 TYPE1 BAPEX。其實 BAPE 以尼龍材質作錶帶之錶款並非首次,但卻係首次以 ABC Camo 打造,當中三個配色均被選中,各有特色,年輕有活力;加上本身尼龍錶帶錶款之錶帶扣裝卸簡易,想取其 ABC Camo 錶面再另外自行換上其他錶帶亦非難事,可用性提高,更容易搭配各種造型。

ABC Camo TYPE 1 BAPEX 將於 2 月 2 號正式上架推出。

HK Bape Store G/F One Hysan Avenue, Causeway Bay., Hong Kong

View this post on Instagram

ABC NATO BELT TYPE 1 BAPEX®︎ #bape #bapex

A post shared by A BATHING APE® OFFICIAL (@bape_japan) on



在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024