{ SKIP }
文:MenClub 軾條鉄  
POSTED ON 13 Feb 2020

早前已在預告過紐約奢侈品牌Coach將與A BATHING APE合作,相信未見街大家都預咗個款係點。除咗早前已公佈嘅BAPE猿顏植入Coach嘅經典 Monogram,今次嘅殺著竟然係搵來星二代木村光希(Kōki)擔任model來演釋,完全係有預謀的殺著......

從Coach釋出的LookBook來看,大家可以睇到A BATHING APE x Coach系列包括經典羽絨、Gore-Tex外套、衛衣以及Clutch Bag等,每件都相當有誠意,看來整個系列都係貴精不貴多。

其中由木村拓哉的女兒木村光希(Kōki)手持的Clutch Bag,將BAPE的綠迷彩與Coach Monogram合併,用上Coach的高級皮革與帆布製作而成。classic得來又有點高貴味。

至於由美國演員歌手Quincy Brown負責穿上男裝部份,其中印上猿顏及Coach Monogram的羽絨皮褸,以及Gore-Tex外套都矜順感十足,相信亦係最搶手的item!

對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024