{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 18 Aug 2020

GU宣佈會與吾峠呼世晴創作嘅大熱動漫《鬼滅之刃》推出聯乘之作,系列以「愛」為主題,並集合動畫出嘅場景以及經典對白。更難得嘅係設計簡約,滿足Fans之餘又唔需要鼓起勇氣先著到出街,唯獨是條Boxer呢就…

女裝

男裝

GU x 《鬼滅之刃》聯乘總共有超過十款產品,男女裝各有兩款長袖及四款短袖T恤,每款又有兩種顏色,其中一隻顏色係根據角色嘅服裝及髮色而定,而另一隻就係比較平易近人嘅黑或白,觀賞性與實用性兼備,而且價錢都係HK$79-$129,相當抵玩。

更值得一提嘅係四款男裝Boxer內褲,顏色設計明顯係來自角色嘅鬼殺隊服裝,正面睇其實冇咩問題,但轉去後面就見到Pat Pat正中有個「滅」字…好似唔多老黎咁喎…

GU x 《鬼滅之刃》系列預定8月28日上架。

男裝Boxer

資料來源:GU
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024