{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Sep 2020

Guinness與Carhartt可謂市面上最有「佬味」嘅兩個品牌,而過去佢哋亦曾兩度合作推出聯乘服飾,最新就公佈會於今個秋冬第三次合作,推出限定嘅「Guinnes X Carhartt Heritage Collection」。

圖片:PR Newswire

「Guinnes X Carhartt Heritage Collection」本質上都係Carhartt拿手嘅工裝衫褲帽襪,特別之處在於上面用上Guinness嘅舊Logo。呢個Logo係品牌成立之初到開始自行裝瓶及裝罐之前 (即係1759-1959呢200年間),用於木酒桶上嘅Logo。當時愛爾蘭及英格蘭嘅酒吧會向Guinnes購買木桶裝嘅啤酒,再自行裝瓶,而Guinness就會為每間酒吧提供各自嘅獨特標籤。

「Guinnes X Carhartt Heritage Collection」會於9月30日於Carhartt官網及指定零售商 (應該只限美國本土) 開售,系列包括男女裝、長短袖T恤、衛衣、冷帽、圍裙及罐裝啤酒袋。

資料來源:PR Newswire
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024