{ SKIP }
文:MenClub 蝶離  
POSTED ON 31 Dec 2020

講到出Collab,Gucci選擇嘅合作對象就次次都令人意想不到。 今年年初合作Disney出米奇老鼠系列嘅時候已經非常出奇,點知Gucci最近竟然出咗經典卡通《多啦A夢》嘅合作系列。典雅「雙G」 logo花紋印上一個個藍色多啦A夢公仔,有人話係創新,有啲人就可能覺得騎呢。

用經典花紋做背景印上大大個多啦A夢公仔

一套衫加埋差唔多二萬五港幣

紅色冷杉加上開心伸脷嘅多啦A夢公仔,夠曬喜慶 

source:gucci.com

而正當大家仲拗緊頭嘅時候,Gucci竟然又預告會聯同戶外品牌North Face出Pokemon Go系列!預告圖一出就惹唔少人熱論,更加有外國網民搞笑回覆比卡超著住成身Gucci嘅惡搞P圖。

好多牌子近年嚟都已經選擇捨棄以前名牌專有嘅個種神秘優越感,反而轉攻主流貼地市場,而吸引目光嘅一個好辦法就係crossover其他品牌出collaboration系列。就係今年內已經有Dior x NikePrada x Adidas呢兩款打破咗高級時裝同運動品牌界線嘅合作。

雖然設計冇分階級,不過呢次Gucci x 多啦A夢系列係為咗農曆新年推出嘅特別款,目標市場係邊個,其實都幾明顯。

source: hypebeast.com, inputmag.com
還記得在去年,COMME des GARONS 的 Homme Plus 支線在時裝秀上為我們帶來了一雙話題性十足的「雙頭皮鞋」DOUBLE HEADED DERBY SHOES,而不知不覺,這雙皮鞋於最近正式開賣! 這雙 DOUBLE HEADED D ...
style
著住呢對 CDG 雙頭皮鞋出街,行路會唔會仆親?
18 Mar 2024
儘管 Kobe Bryant 已經離開了我們一段時間,但作為籃球界一代傳奇的他影響力依然,仍然啟發著不少籃球迷,在上月其母會洛杉磯湖人更為他設立雕像以表彰其地位。 然而,沒有想到的是, Kobe Bryant 父親 Joe Bryant ...
style
Kobe Bryant 父親 Joe Bryant ,將拍賣 Kobe 的首枚 NBA 總冠軍戒指?
18 Mar 2024