{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 08 Nov 2021

時尚界嘅合作往往都令人意想不到,繼今年6月BALENCIAGA x SONY Playstation聯乘後,最近就有傳正值品牌100周年之際嘅GUCCI,似乎即將同另一個遊戲機品牌XBOX聯乘...唔知幾時到任天堂呢?

日前XBOX官方Twitter突然出咗一則貼文表示:「Saying 'GG' at the end of every game will never go out of fashion(遊戲結束嗰陣講GG永遠都唔會過時)」,起初網民們對呢句說話都冇太大反應,直到GUCCI留言表示「We couldn't agree more(不能同意更多)」,隨即引起大家猜測兩大品牌係咪要即將合作,事關「GG」標誌同時係GUCCI一個具代表性嘅符號。

跟住網上就瘋傳一張疑似雙方聯乘產品嘅照片,可以見到綠色嘅GUCCI x XBOX聯乘LOGO印咗喺係一個皮革標籤上。雖然雙方尚未證實有關消息,但考慮到GUCCI近年曾經同THE NORTH FACE、POKEMON以及哆啦A夢合作,推出一系列充滿玩味嘅聯乘產品,所以今次會同XBOX跨界合作都唔出奇,敬請大家拭目以待!

雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024