{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 22 Dec 2021

聖誕將至,相信唔少男士都希望執返好個樣、恤返個靚髮,如果你做咗爸爸,或者甚至會想同阿仔黎個「父子頭」。而由組合「廿四味」成員Brian創辦嘅Handsome Factory Barbershop 就會於尖沙咀商場開期間限定Pop-Up,為男士及男孩們提供正宗Barber服務。

Handsome Factory Barbershop嘅期間限定店設於K11 MUSEA一樓「紳士文化區」,限定店秉承一貫復古美式風格,並由同樣於商場開店、每個男士經過唔買都會入去睇下嘅「drivepro」負責飾品擺設。當中包括戰鬥機使用的MK4 Ejection 座椅、由Upoint Studio 打造的Spaceman 3 模擬NASA 太空裝置模型、還有iXOOST 以意大利超級跑車為藍本的Xilo Aluminum Corsa 揚聲器,構成充滿「型佬」格調嘅「man cave」體驗。

咁當然,大家去得就係為咗剪髮。Handsome Factory Barbershop嘅髮型師會坐陣店內,為大家提供正宗Barber服務。而且所有顧客都會獲得免費飲品一杯,父子同行嘅話,爸爸個頭仲有半價,購買其他商品亦有八折。另外父子們剪髮後亦可以免費拍攝Polaroid一張,記低呢段父子回憶。

男士專屬「man cave」體驗

日期 ︰ 明日 (2021年12月17日) 至2022年1月17日 (12月24-27日及1月1日休息)

時間 ︰ 星期一至六︰早上11時至晚上8時30分

星期日︰早上11時至晚上6時

地點 ︰ K11 MUSEA 1樓1F Gentlemen’s Culture (就近 Breitling)

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024