{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 21 Dec 2022

香港嘅「濕冷」威力無窮,凍起上黎分分鐘辛苦過其他國家落雪,所以呢幾日一凍,大家就見到一街都係羽絨。不過羽絨又係咪真係最佳御寒衣著?羽絨又應該點著先可以最有效保暖?市面上又有冇著完唔會似米芝蓮嘅羽絨?戶外服裝品牌Arc'teryx 早前就舉行咗個「冬天跑山」活動,教大家點樣如何「保暖而不失時尚」。

卻說Arc'teryx 早年曾推出大受歡迎嘅Cerium LT Hoody羽絨,今年就將其升級為更耐用、更修身嘅Cerium Hoody。與前作一樣,Cerium Hoody同樣擁有850FP蓬鬆度鵝絨嘅保暖能力,同時保留分區填充技術 (Down Composite Mapping),於腋下等濕氣容易聚集嘅位置,用上專利合成保暖材料Coreloft,增加乾爽之餘亦加強羽絨嘅保暖能力。表面則用上新嘅環保物料15D Arato尼龍,令羽絨輕薄之餘仲可以擋風擋雨。同時Cerium Hoody嘅剪裁亦比前作更貼身,無論於乾燥時作為最外層嘅外套,定於濕冷嚴寒之時作為「疊穿」嘅內層都非常適合。

為咗證明Cerium Hoody有幾好用,品牌更於上星期日,即係市區最低氣溫得9度嗰日搞咗個「Arc'teryx 10公里峯嶺之行」,一眾參加者身穿Cerium Hoody,由中環IFC、經中環碼頭、中山公園、然後再沿龍虎山、西高山,最後用咗5個鐘到達山頂廣場。沿途教練仲分享冬天進行戶外活動嘅穿衣心得。

對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024