{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 18 Jun 2021

有日喺網上討論區見到有人話,真男人應該要識得欣賞臀部,因為呢個部份最實用同埋反映到一個女仔勤唔勤力做Gym喎。我就覺得呢啲野真係各有所好嘅,不過為咗滿足各位讀者嘅喜好,今日就介紹一位有桃尻美女之稱嘅寫真女星。

今年26歲嘅「月城まゆ」,2歲嗰陣就跟咗老豆去德國生活,直到10歲個年先回流返日本,由於喺當年讀過幾年書,所以佢非常熟悉德文,就連講日文都有德文口音。回國後就曾經喺大阪做過地下偶像,後來得到經紀公司賞識搬到東京正式成為一名藝人。2017年參加入寫真雜誌「FLASH」旗下寫真女星偶像組合「G☆Girls 」,同年更推出首張寫真DVD。

除咗桃尻之外,我覺得「月城まゆ」對眼都好迷人,尤其係佢笑緊或擺出個無辜表情嗰陣,隻眼就好似識放電咁,真係令人想入...非非,希望日後可以見到佢更多作品。

資料來源:twitter@mayutsukisiroinstagram@xo_mayu_xo

日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024