{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 31 Jan 2018
對於「魁北克」,你認識有幾多?你或者會知佢喺位於加拿大嘅一個省份,又或者知道當地人通常都係講法文,但除此之外應該都唔會再講得出啲咩——但今晚過後你會識多一樣,就係魁北克出咗個靚女叫「Myriam Lemay」!

Myriam Lemay係一名來自魁北克嘅加拿大網絡美女及模特兒,雖然佢就冇簽到咩大公司,亦唔係非常出名,但只要你睇過佢啲相你就一定會喜歡上佢。事關喺佢有如鄰家少女般嘅相貌之下,係一副充滿陽光活力、亦令你充滿活力嘅健康性感身材。近年搬咗去美國佛羅里達州住嘅佢仲經常到訪當地沙灘,當然唔少得以泳衣展示身材,於是成個IG都係佢嘅性感照,好好睇架!唔信你睇下!

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024