{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 04 Jul 2018
所謂一寸光陰一寸金,對於成日覺得光陰好緊絀嘅女仔黎講呢句嘢就更加係吊喺頭上嘅一把刀,所以唔少人都羨慕啲個樣生得好童顏嘅靚女。如果係咁,呢位來自波蘭嘅Agata Paulina Grzeczny就應該好令人羨慕啦!

Agata來自波蘭,但現居意大利米蘭,而且係一名大學生,換言之除非佢係一名天才兒童,如果唔係佢都一定係位成年人。但偏偏佢就生成一副童顏樣,其中一張相被放上外國網站被討論,更加有人話「如果我覺得佢靚我係咪變態」,可見佢個樣都真係呃得下人。好笑嘅係佢個名「Grzeczny」喺波蘭文中可以解做「如金子一樣好」又或者「有禮貌」,但睇佢個IG佢就似係一個反叛嘅女仔,睇黎佢個樣同佢個名都冇反映到真實嘅佢呀。

agatagrzeczny on Instagram
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024