{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 05 Sep 2018
如果淨係睇女性嘅頸部以上,最能夠表達「性感」呢個訊息嘅相信就係雙眼。有啲女人只需要微微一擠眼睛,就能令男人冷震打個不停!好似呢位來自泰國嘅 Pichana Yoosuk咁就係一個活生生嘅人辦啦!

Pichana Yoosuk係來自曼谷嘅一位知名網紅,IG有37萬Followers,外國亦有一定人氣。佢最性感嘅係…嗱你唔好望住人哋個心口先,係,望返上黎佢個樣先唔該…佢最性感嘅就係佢嘅一雙眼睛,尤其是影相時微一用力,真係堪稱柔情媚態!佢仲同我哋之前介紹過嘅陳美賢係好朋友!果然係物以類聚呀下!

不過靚女都唔一定有人錫。3月時Pichana喺Instagram指同拍拖接近兩年嘅伴侶因為工作問題而爭執,伴侶衝向佢並撞傷咗佢嘅手臂,二人隨即分手。有冇奇怪點解我用「伴侶」?因為佢嘅情人其實係一個TB,所以嚴格上Pichana係一名同性戀者!不過大家唔好失望,因為理論上佢仲可以係一個雙性戀者!大家有機會架!
mookpichana on Instagram
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024