{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 11 Jan 2019
唔怕同大家講,我細個係好討論混血兒,主要原因其實係因為妒忌!你唔發覺啲混血兒不論男女都硬係生得靚啲嘅咩?明明父母都唔係特別靚,又硬係可以「溝」出個最好的結局,再望一望自己個樣,你就知呢個世界真係唔公平。不過到大個我就對混血兒改觀啦,因為我生得有幾靚我自己睇唔到架嘛,但人哋啲混血兒生得靚我可以慢慢睇嘛,其實有用得多架!

呢位 Rossarin Klinhom就係一位泰國加新西蘭混血兒,出身於曼谷、成長於奧克蘭,廿多年後長成大家依家見到呢個大美女, 除咗成為網紅之外,更加有自己嘅服裝品牌,自己仲做埋模特兒添!又靚又叻咪人生贏家囉!

Rossarineye on Instagram
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024