{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 07 May 2019
為咗每晚寫啲女過你哋睇,我當然花咗好多時間喺IG呀、討論區搜尋世界各地嘅美女,而如果你問題呢個工作最令人開心嘅部份,其實唔係成日可以明正言順(至少我係咁認為啦)睇靚女,而係當你搵到啲明明係靚女,但唔知點解冇乜人知、冇乜人Follow嘅滄海遺珠,你就會覺得喺睇女呢一行,已經進入一個新嘅境界!而以下呢位台妹雪倫就係我近排搵到嘅一粒遺珠啦!

呢位雪倫半年前開經營自己嘅IG同Facabook專頁,但到依家佢都只係得唔夠1000個Followers。外貌黎講佢生得白白滑滑,眼大大、咀細細,吹毛求疵可以話佢有啲包包面,但換個角度黎睇又幾可愛呀!最重要係佢睇落清純可愛,但影啲相都唔係善男信女,半裸上陣、露點上鏡通通都有,就係唔知點解冇咩人知咁!所以你依家去Like佢個IG,唔係因為你好色,係因為你係個仗義嘅男人!然後到佢有日紅起來,你啲唔知頭唔知路嘅朋友喺個Group到Share返佢啲相畀你,你就可以自豪咁講:「老早就Follow咗啦!」

sharon00915 on Instagram
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024