{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 02 Sep 2019
就憑我統籌過咁多個美女訪問,我可以好肯定話畀大家知,如果個攝影師鍾意個模特兒,影出黎嘅相係一定靚啲嘅——當然都有可能係個女仔本身就生得好靚女好上鏡,咁就我影都係靚嘅。咁大家睇睇呢位台灣少女「娜塔莉」,你又覺得佢係屬於邊樣呢?

娜塔莉係一名台大畢業生,就憑佢喺IG會徵英文補習學生,可以推斷佢應該係修讀同英文有關嘅科目,但睇佢呢個超可愛模樣,做老師真係哂咗啦!佢咁可愛一方面當然天生,亦有短髮加成,但更重要嘅係佢嘅攝影師非常識得捕捉佢靚嘅角度,原來佢有好一部份嘅相係由佢做攝影師嘅男朋友操刀,如果你好似咁唔小心撳咗入佢男朋友個IG,仲可以見到佢哋又拖又抱又舉又盛嘅放閃照,真係睇到人開心又傷心呀!

natalie_9901 on Instagram
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024