{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 22 Feb 2021
現年19歲嘅吉田莉桜(吉田莉櫻),喺2017年「高一學生選美大賽(高一ミスコン2017)」擊敗3500名參賽者取得冠軍出道,隨即成為少女時尚雜誌《Popteen》獨家Model,影下Fashion相咁。

直到2020年,高中畢業且剛滿18歲無耐嘅佢就推出首本個人寫真,雖然一嚟就挑戰性感內衣及水著造型,但又畀到人一種清純鄰家女孩感覺,難怪本寫真賣咗無耐就要加印。

除咗拍寫真,吉田莉桜近年都有參演日劇《DASADA》,但之後就無再見佢出演過其他電視節目。不過今年先得19歲,又有唔少粉絲,第時大把世界,期望日後可以睇到佢更多靚相。

資料來源:instagram@yoshida_rio_officialtwitter@r5i6o7
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024