{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 25 Jun 2021

擁有N個姊妹團嘅日本「48」系列出咗名雲集大量美女,多年嚟造福無數男士,當中有好多團員都出過寫真大晒身材,更有團員下海拍片一炮而紅,成為紅遍亞洲嘅成人影星。今日同大家介紹嘅就係「SKE48」Team KII隊長,肉感得嚟又唔肥嘅「大場美奈」。

今年29歲嘅「大場美奈」自細就有一個偶像夢,15歲(2007年)嗰陣就開始參加AKB48選拔活動,先後經歷過兩次落選,最終成功喺第三次選拔脫穎而出,於2009成為AKE48第8期研究生。直到2014年移藉到姊姊團SKE48,翌年更擔任埋Team KII隊長,從此人氣逐漸攀升,間唔時就會被雜誌邀請拍寫真,大晒誘人肉感身材。

一向大方嘅「大場美奈」喺2019年首本個人寫真就大膽挑戰各種性感造型,除咗Bikini呢啲基本嘢之外,更大晒玉背露出半邊肉球,難怪當年開賣首周就登上Oricon寫真銷量榜第2位,希望佢日後會繼續為粉絲帶嚟更多美好作品。

資料來源:instagram@obamina__43twitter@mina_ovo

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024