{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 30 Aug 2022

以往大家見到女仔露出個「事業線頭」就已經相當興奮,但隨住大家睇嘅女仔越黎越多 (而我知我係需要負上好一部份嘅責任)、啲女仔又越黎越性感,區區一條半條事業線已經滿足唔到大家。但如果係好似以下呢位「桃木兎羽」咁,每張相都有條咩都夾得住嘅事業線呢?如果佢條事業線仲識跳呢?

據網上資料顯示,現年21歲嘅「桃木兎羽」身高154cm,係一名有簽經理人公司、但又未真正踏足演藝圈嘅網紅。不過咁樣唔代表佢冇咩人識,事實上佢個Twitter有成12.5萬人Follow,於TikTok上更有超過20萬Fans、140萬個讚好,靠嘅就係佢每日都好準時咁上傳自己嘅靚相,而且確保每一張都可以清晰見到緊逼嘅事業線,再配上唔同服裝以及佢嘅可愛面容,的確充滿看頭!

雖然我知大家唔太鍾意TikTok呢個平台,但我都建議大家去睇下「桃木兎羽」個TikTok,因為佢喺TikTok嘅片唔單止會展示事業線,而且係一條不停彈下彈下嘅事業線!睇住嗰兩團有與布甸一樣「浪下浪下」嘅肉團,我終於明白點解啲人會係咁碌TikTok啲片啦!

Twitter:towa_rabbit_m

日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024