{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 04 Nov 2022

日本唔少藝人、偶像都係非常年輕就出道,換言之只要有畀心機留意,觀眾們可以話係「睇住佢大」。而今晚要為大家介紹嘅呢名寫真偶像「菊地姫奈」,就係其中一個好例子,因為大家真係字面上地睇住佢「大」架!

啱啱過咗18歲生日嘅菊地姫奈,早於16歲時就已經被阿媽推咗去參加著名選美比賽「Miss Teen Japan」,雖然最後落選,但就成功吸引到經理人公司注意,並將其簽下。之後就先後參加講談社舉行嘅「Miss ID 2020」,以及《週刊少年Magazine》舉行嘅「Miss Magazine」選美,並於後者拎到「Miss週刊少年Magazine賞」,並正式水著出道。近年成為各大青少年雜誌嘅封面常客,更有機會出演劇集電影。

雖然年紀輕輕,但菊地姫奈嘅身材就出人意表地成熟,更「恐怖」嘅係,正值發育時期嘅佢,身材正以肉眼可見嘅速度增長,換言之你依家見到呢個,好可能都未係「完全體」!睇完佢啲相我只有兩個疑問,第一係幾年後佢「完成進化」後究竟會有勁;第二就係,啲日本妹究竟食咩大?

IG:hina_k_1019

近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024