{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 02 Dec 2022

曾幾何時,空姐乃係唔少女仔嘅夢想工作,亦係最能引起男性幻想嘅職業之一,不過近年疫情搞到好多空姐都冇工開,唔少人都轉咗工。而今晚要為大家介紹嘅呢位「華村あすか」,曾經亦有一個空姐夢,亦同樣地中途轉咗工,不過就係轉咗做更能引起大家幻想嘅寫真女星!

現年24歲嘅華村あすか,早於2017年時去東京旅行時,就已經於原宿被星探發掘而入行,不過當時嘅佢其實係一心想做空姐,冇打算真係加入藝能界。好在佢喺同年8月為《週刊Playboy》拍攝嘅首輯水著寫真大受歡迎,搞到雜誌火速邀請佢於11月再拍一輯,同年仲拎埋由集英社舉行、號稱寫真界總選嘅「グラジャパ!アワード2017」最佳新人賞,先令佢改變主意成為寫真女星,一心於藝能界發展。

華村あすか初出道時以一頭黑長直長髮嘅清純形象示人,加168cm嘅身高以及頗有睇頭嘅身材,除咗於寫真界打出名堂,更好快有機會參與戲劇演出,而佢亦開始寫真、演員雙線發展,目前上映中、由長澤雅美主演嘅劇集《エルピス―希望、あるいは災い―》亦可以見到佢嘅演出,或者好快佢就會專心演員而放棄寫真,大家有得睇好睇多啲啦。

IG:hanamura_asuka

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024