{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 21 Jan 2023

日本女星吉岡里帆係唔少人心目中最正嘅日本女星,而佢早年亦的確影過唔少令人心仔噗噗跳嘅性感寫真,不過隨住年紀漸長、事業蒸蒸日上,佢嘅性感寫真就越黎越罕見。直到日前,佢就襯住自己30歲生日 (1月15日),以及出道十週年,事隔兩年再次推出寫真集《日日》。我哋亦襯呢個機會回顧下佢近年嘅寫真!

出生於京都嘅吉岡里帆,從小就對演戲有濃厚興趣,更曾經一邊喺京都讀大學,一邊於東京上演技班,每次單程都要坐8個鐘巴士。後來為咗直接搬去東京方便生活,佢又曾經試過同一時間打四份工儲錢,直到2013年先開始獲得演出機會,並慢慢成為日本當紅演員之一。吉岡里帆早年亦曾經為不同嘅青少年雜誌拍攝寫真,其中與《週刊Playboy》合作出過多次電子寫真,亦曾於2018及2020年推出個人寫真集。而最新嘅寫真集就係為咗慶祝30歲加上出道10週年嘅《日日》。

在 Instagram 查看這則貼文

吉岡里帆(@riho_yoshioka)分享的貼文

早期寫真

近年吉岡里帆嘅寫真生產量大幅下跌,就算有寫真,性感程度都比早年保守唔少。今次推出《日日》之後,相信又要等好一段時間先會再有新寫真推出。大家要把握機會啦。

IG:riho_yoshioka

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024