{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 Mar 2023

如果要我用一個詞黎形容今晚為大家介紹嘅呢個女仔「まいてぃ」,我會用「複雜」黎形容,事關佢身上實在有太多人物設定,由屋企人到佢自身經歷,材料都相當豐富,所以我決定由佢個花名「T-Back隊長」講起。

「まいてぃ」本名「粕谷まい」,係一名現年30歲,出咗道十年有多嘅水著寫真女星,不過多數都活躍於社交網站之上。而佢之所以有「T-Back隊長」呢個花名,就係因為佢對於自己個Pat Pat非常有信心,所以絕大部份寫真都以T-Back上陣。更「過份」嘅係,佢上身啲衫基本上都係T-Back風,與其話係幾塊布,更準確應該話係「幾條帶」;與其話佢著住啲衫,不如話佢被啲衫紮住。

而如果講到個人經歷,まいてぃ就更加豐富。首先佢爸爸粕谷不二夫,係一個乒乓球教練,同時亦係日本埼玉縣所沢市地方議會嘅議員,同時係當地中氷川神社嘅氏子總代,極簡而言之就係佢屋企開神社。而佢姐姐粕谷聡子就曾經係AKB48衍生團體DiVA嘅成員之一。まいてぃ自己就由2012年開始參加攝影會,再於2018年加入著名團體「惠比壽麝香葡萄1.5」成員之一,成為團內少數非AV女優成員之一。再睇睇佢啲寫真尺度……你估…有冇可能?

IG:maity_0917

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024