{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Mar 2023

卻說最近我上網學到個生字「純慾」。雖然呢個字貌似係來自中國,但近來台灣亦開始有人同黎形容集「純情可愛」同「性感誘人」於一身嘅人,用返我哋熟悉嘅表達方式,大概就係「天使面孔魔鬼身材」,如果你都係唔明呢,我就嘗試用「渕 (讀音:淵) 上ひかる」黎解釋。

現年26歲嘅「渕上ひかる」,從小就熱愛運動,尤其熱愛手球,中學時期更曾代表學校出戰全日本高中綜合體育大會,同時亦熱愛觀看所有體育比賽。畢業後佢曾經參演過舞台劇,2017年參加日本電視台嘅劇集而出道,再於2020年轉戰寫真界,同時亦有於賽車女郎界活躍,雖然目前未登上過著名嘅《週刊Playboy》、《Young Jump》、《Young Magazine》等雜誌,但亦推出過兩隻寫真DVD,以及非常多電子寫真。

或者係由於長年運動嘅關係,身高162cm嘅渕上ひかる身材非常緊緻,縱然心口部份冇咩睇頭,但一對長腿再加上緊實Pat Pat就依然誘人,所以日本傳媒都以「艷麗」黎形容佢嘅身材。但相對之下,佢就經常淡妝、甚至素顏出鏡,加上略帶慵懶感嘅眼神,透露出一種清純感。唔知大家又覺得佢符唔符合「純慾」嘅標準呢?

IG:kiranosukeee

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024