{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 13 Apr 2023

講起現年33歲嘅水崎綾女,近年大家對佢印象最深嘅應該係2020年Netflix劇《今際之國的有栖》第一季中飾演紫吹小織,仲於劇集內有多場性感演出。不過其實佢初出道時係以寫真工作為主,而去年佢亦推出再次推出個人寫真集,近來寫真集更加再販。我哋就襯呢個機會睇清楚佢有幾正啦!

現年33歲嘅水崎綾女,早於2004年就之參加Horipro Talent嘅選秀比賽而出道,頭幾年都係以寫真女星嘅身份活躍,曾經出過寫真DVD、個人寫真集,當然亦上過唔少青少年雜誌嘅封面,當時嘅佢仲有「平成年代的F Cup」嘅稱號。不過自2008年左右起,佢就開始專注於演員事業,慢慢淡出水著界。

直到2022年,與對上一本個人寫真集距離14年之後,佢先再次推出新寫真《水崎綾女 写真集 Ayame》,亦為咗宣傳而再次為雜誌拍攝寫真。近日寫真集開始再販,佢亦展開另一波宣傳。有趣嘅係,唔知係咪為咗展現佢嘅成熟誘人魅力,近來水崎綾女拍攝嘅寫真,無論係邊本雜誌影佢,都不約而同地用上濕身主題,搞到佢永遠都係濕撻撻、令立立咁出鏡。唔知大家又點睇呢個風格呢?

IG:misakiayame

近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024