{ SKIP }
文:MenClub 軾條鉄  
POSTED ON 01 Nov 2019

作為一個充滿住潮流文化嘅城市,香港多年嚟一直係外國fashion brand進駐之地,再交流到中外。但無奈嘅係,香港「本土」時裝品牌,一直難以尋找出路,基本上風格都未培養到,就已經收檔。而作為香港最知名的本土品牌,izzue不知不覺成立20周年,更甚者,izzue今年2月更進軍全球四大時裝週,於倫敦時裝週舉行fashion show及發表秋冬系列。此舉更成香港首個進入倫敦時裝週官方日程的香港品牌,寫下香港時裝品牌一個重要里程碑。

但時裝生態從來都係「半日鮮」,欣賞同撐唔撐係兩回事。而今年izzue為隆重其事,今季秋冬就搵來全球不同的新世代人物好似陳飛宇、任晴佳以及模特兒Celine Farach和籃球員Arif Sempala演示服飾。其中KOL模特兒Celine Farach,相信MenClub讀者最熟悉嘅一位。

擁有過百萬fans的KOL,Celine Farach近年走出social media多次為時尚雜誌擔任模特兒 以及到世界外地出席品牌活動,包括日本、越南、韓國等地。以上種種就是Celine想打破社交媒體平臺的框框,擴闊自己的眼界。

本身在instagram較為大性感熱情的Celine Farach,在染指時裝界後就越著越多布,唔知大家睇唔睇得慣呢?

年輕貌美嘅Celine Farach著上street fashion感覺嘅服飾,唔係下下都one piece高踭鞋嘅!

對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024