{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 25 Nov 2020

Supreme 最出名、最常見嘅產品就係心口一個Box Logo嘅T恤,而且由1994年起出過唔同衫顏色、Logo顏色、再加各種聯乘,加加埋埋出過數唔到咁多件——不過Supreme收藏家James Bogart就數到,佢話係253件,而且佢件件都有!呢個收藏仲會放上佳士得拍賣會中競投,預計成交價高達200萬美金!

據James Bogart於個人網頁中講,佢由2014年Supreme開店時就已經有留意、有買呢個Brand,到2015就開始一出新產品就買,後來「興趣變成執著」,於是除咗不停買新出產品之外,仲會花幾個星期甚至幾個月嘅時間,去搵佢自己冇嘅款式,最後儲下儲下就儲出呢個完整收藏。

收藏中除咗有最早期推出嘅紅Logo白衫經典款,仲有多款產量奇低嘅聯乘款,例如1996年Supreme與WTAPS推出嘅迷彩Logo白衫款,總共只係出過30件,淨係呢件衫已經值12,800美金,即係差唔多十萬港紙。

如果大家想知多啲關於呢個「The Box Logo Collection」,就可以去返官方網站或者James嘅Instagram慢慢欣賞。

資料來源:The Box Logo Collection
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024