{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 23 Aug 2014
在大陸有句說話:「含在嘴裏怕化了。」意思即係你好愛一樣物件,愛到將佢含喺個口到都怕佢會有咩損傷。事實上我諗好多人都試過真係好鐘意一樣嘢,鐘意到好想一啖吞左佢落肚。最近就有日本網站做左個票選,選出女生身上,男生最想咬的九個部位。而根據我嘅經驗(咳哼!),呢啲部位都係調情時的重點!學定有著數呀!

第九位並列:小小的手掌、凹陷的鎖骨



第八位:緊致的小腿


第七位:有少少肉地的腰

記住唔係腹肌腰、亦都唔係水桶腰,係有少少肉地嘅水蛇腰!不過真係少少架咋!


第六位:梳起長髮後露出的粉頸

難怪咁多女仔會梳所謂嘅「女神頭」,輕輕一撥頭髮,露出條粉頸(我真係好鐘意呢個詞)就迷到眾生。頸部亦都係女仔其中一個敏感位置,著名女優吉沢明步自稱最敏感的部位就是右頸邊!


第五位:若隱若現的耳珠

耳珠亦係另一個敏感位置,建議輕咬。


第四位:手臂內側

好,你依家試下向前伸出左手,然後用右手指甲喺左手手臂內側輕輕劃過……係咪有少少爽呢!?咁你試想下如果你咬嘅係女仔呢一忽長期唔見人嘅「不見天」佢會點?嘩哈哈哈哈哈


第三位:軟冧冧的臉豬

當一眾女生都追求所謂的「V面」,又用咩黃金震震棒、又咩瘦面膏,仲話要削骨還父定點嘅時候,男生想咬的竟然是佢地軟軟圓圓嘅臉豬!個人認為陳妍希呢塊睇落就幾好咬啦!


第二位:厚實的嘴唇

呢個唔需要多講,嘴唇除左用黎甩唇皮同生飛滋之外,就係用黎比人咬架啦唔係咩?不過擦滿唇彩就唔多吸引啦!


第一位:豐滿的大腿內側

呢個位置得到第一,我認為有兩個原因:1,充滿神秘感-除左與你有親密接觸嘅女性,你有幾可會見到人地個大腿內側呀!?2,所謂近水樓台先得月,你都咬得佢個大腿內側囉,一個轉頭就……


你估如果整個女生最喜歡咬的部位,又會係邊到當選?


http://hayabusa3.2ch.sc/test/read.cgi/news/1407649171/
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024