{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 08 Feb 2018
一個專業的員工, 誠實是最基本條件,一次不忠百次不容,一旦被上司發現你講大話,誠信立即破產,日後也難以修補。不過凡事總有例外,以下幾個情況,員工確實要跟上司講講大話,否則後果可能更嚴重。


談論其他同事的事時
正所謂斷人衣食猶如殺人父母,在職場上,如果跟自己無關的事,盡量不要出口傷人,不要跟上司數同事的不是,就算明知道這些同事有問題,都不要由自己口中說出來讓上司知道。因為其他同事知道了誰是二仔仔,很可能會作出杯葛,同時一旦捲入這些辦公室鬥爭,其後好多事情都會身不由己。
   
上司講笑話、問意見時
有些上司希望大家能夠打成一片,間中會搞下氣氛講下笑話,作為員工,明知是爛gag、低級笑話,但陪笑角色也不能不擔當,好讓上司有個漂亮下台階。另外,當上司問一些個人事情,如今日衣著如何、咁樣做係咪唔太好等,最好都不要太直接指出其非,不妨講講白色大話,答些無菱兩可的答案來過骨。
搵工跳槽時
人望高處是員工之常情,即使這個心態已經路人皆見,但上司問起時,也要講講大話,別透露太多,除非已經有好好後路,否則遇上衰上司,知道員工有離心就先發制人,找藉口解僱有離心的員工,屆時新工未有著落又被舊公司先下手為強,就大件事了。
  
答私人問題時
作為專業員工,做好工作本份就可以,一些個人私隱或不想分享的想法,講大話實在是大條道理吧。和上司、同事合作,實無必要將個心扉完完全全打開,例如關於宗教、家庭、愛情、政見、喜好等話題,想講當然可以講,如果不想講,講講大話打個圓場又何妨。
各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023