{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 29 Apr 2018
於熱戀時期嘅情人,就算只係一個簡單嘅親吻都會令雙方興奮不已,更遑論大被同眠的「連場動作」。但兩人相處耐咗,當初嘅新鮮感就會慢慢被消磨,當日令人心動不已嘅「互動」,亦成為一如以往嘅例行工事。不過放心,呢個問題其實相當普遍,所以美國就有研究人員進行咗一個大型研究,搵出保持床上熱情嘅最好方法。
根據美國一項訪問咗接近40000名處於浪漫關係嘅異性戀者嘅研究顯示,保持與伴侶性愛熱情五大關鍵為「花時間建立氣氛」、「有足夠的溝通」、「接受對方為你口交(不論男女呀下)」、「本身關係良好」以及「在性事上有更多變化」。換言之,你哋喺「性」上花嘅心機、時間越多,雙方嘅滿足感亦會變大。
而其中一樣值得大家花時間嘅,就係「在性事上有更多變化」。美國性事專家Dr. Lehmiller指性愛嘅滿足程度其實同腦部分泌多少「多巴胺」有關,而例行工事式嘅性愛真係會「悶」親個腦,導致多巴胺分泌減少,所以滿足感就會減退。而解決方法其實亦好簡單,就係為性愛帶來新意。佢引用同一個研究,發現自評「性生活滿足」嘅男女有更高比例與伴侶進行「使用性玩具」、「穿著情趣內衣」、「鴛鴦浴」等行為。其中有72%對「性生活滿足」嘅男女會與伴侶按摩或者刷背、63%會定下「做愛」日子、59%會探索新的性愛姿勢、53%會去旅行二人世界。反觀對性生活不滿足嘅男女進行以上動作嘅比例就低得多,證明「新鮮感」與「性愛滿足度」之間的關係。
不過咁,Dr. Lehmiller亦講明「新鮮感」唔係必然會為大家帶來愉快而滿足的性愛。如果你與伴侶本身嘅關係出現問題,咁你加幾多新鮮感落去都係冇用。而且加入新行為時亦應該要與伴侶有足夠溝通,確保大家都樂意去試。所以嗰五大關鍵其實環環相扣,缺一不可——當然最唔可以缺嘅就係一個女朋友啦。
Lehmiller
食開日清杯麵嘅大家,相信都對杯麵入面嗰堆唔知係咩肉、唔知點整、但口感同味道都頗為特別嘅「謎肉」非常熟悉,甚至有人係為咗食「謎肉」所以先買日清杯麵黎食。如果你都對「謎肉」情有獨鍾嘅話,咁你就好彩啦,因為 ...
thezone
【日本】日清推單獨發售「謎肉放題」 乾啃亦可
28 Mar 2024
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024