{ SKIP }
文:王貽興  圖:互聯網
POSTED ON 29 Jul 2018

土耳其有悍妻成功偵破丈夫出軌,只因發現丈夫回家後背部幾粒暗瘡突然有一粒被擠掉,再三盤問之下,丈夫終於承認,是小三替他擠的……

女人都是金田一,只因女人心思細密,不管任何蛛絲馬跡都瞞不過她雙眼,但最要命其實不是她們的邏輯推理,而是她們的第六感,沒由來的第六感,忽然覺得你今天語氣小動作有點不妥,或者忽然心血來潮拿起你的手機銀包一看,Bingo

只是如果每個女人都這麼厲害,我們作為男人,倒也心甘命抵。最無奈是根本很多女人都只是自以為是金田一,但實情卻是柯南裡的毛利小五郎,拿著小小証據就胡亂推理,三日唔埋兩日就chok男友,再三盤問,這種自以為精明的態度,胡亂出手,搏你大霧,搏你突然心虛身有屎,呢種女人,先至難頂……

就以暗瘡事件為例,曾經有麻甩朋友也有相似經歷。很多女人一旦跟男人有了親密關係,就會退化成為猿猴類,很喜歡替男人擠黑頭暗瘡,成日要男人除衫畀個背脊佢慢慢擠,偏偏又唔知自己手勢其實唔太好,擠到勁痛,搞到男人好多時候都要同條女講價,五粒,三粒,一粒……又話三粒既喂?仲擠?呢粒唔算呀!唔好嘈住擠埋先啦……

某天回家,男人洗澡時又被女人檢查身體。起初女人只是想聞聞男人身上有沒有其他女人的香水味或者沐浴露洗頭水味,沒想到卻發現男人背脊有粒被擠掉的暗瘡,立即大興問罪之師,還一口咬定男人肯定有偷食,問邊個女人幫佢擠,男人百口莫辯,說自己連背脊生了暗瘡都不知道,只是今天下午覺得背脊有點癢,胡亂搔了幾下……

猶幸最後女友在男人指甲發現丁點乾掉的血漬,加上男人T Shirt又真的有些乾掉的暗瘡膿血,才當庭釋放,但經此一役,男人已經覺得,今後繼續長久活在金田一的眼底下,根本不可能有真正安寧放鬆的一刻……

十年前,當時仲做緊地下偶象成員嘅橋本環奈,因為於台上表演(準確啲講,個表演本身無預佢,但佢堅持要喺台上嘅一角自己跟住跳)時,被台下觀眾拍下超夢幻嘅「奇跡的一枚」而爆紅,目前已經成為日本一線女星。十年後 ...
thezone
【日本】第二次「奇跡的一枚」? 地下偶像「中川心」或成下一個橋本環奈
26 Apr 2024
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024