{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 25 May 2017

面對機械與智能的腕錶決戰,H. Moser & Cie.一直扮演世外高人的角色,沒有像Montblanc般推出主流智能錶款,也沒有學Tag Heuer的鴻心壯志改革SmartWatch。亨利慕時還是做著老本行機械錶,但又忍不住要串一串嘴,出隻極似Apple Watch瑞士製全機械錶 Swiss Alp Watch。新版Swiss Alp Watch Zzzz直頭連煙燻Fume錶盤都放棄,與待機中的Apple Watch相似度接近99.9%,稱之為「Zzzz」也該是這個原因吧。

CEO Edouard Meylan

可能是CEO Edouard Meylan夠年輕的關係,41歲的不惑之年,有經驗、夠成熟,又不失傲氣,錶界最講創新,Edouard屈機的地方是大膽而細心。H. Moser & Cie. 的超簡約煙燻錶盤玩得出神入化,去到Endeavour Concept那一系列連Logo也不要,變成一面的無字天書,頓時令我諗起《大內密探零零發》那個好難捉摸的無相神功。

H. Moser & Cie Endeavour Concept Watch

無色無相,幻化萬象,無相無色,萬壽無疆,天下唯我獨尊~

明顯玩串Apple Watch與智能腕錶的Swiss Alp Watch,一推出便令一眾腕錶行家睇到瞠目結舌,從來都是智能錶扮機械錶,而家調轉玩,但又出奇地大受歡迎,可見錶界裡,你即使走中間路線,只要能自成一派,自然會有Market。不過,我不排除Swiss Alp Watch的成功,是因為腕錶仍有品牌標誌性的煙燻 Fume 面,新版Swiss Alp Watch Zzzz連這個賣點也不要,勇猛至極。

新錶爽快地換上黑實亮面的錶盤,看起來就同待機中的Apple Watch一樣,但Apple Watch沒有雙針顯示,兩者還不致混淆。長方圓角的白金錶殼,Size與上代無異 (38.2x44),內裡都同樣是自家製HMC 324手動上鏈機芯,提供大約4日動力儲存。售價為US$26,900,限量20隻。

如果你覺得用廿萬港紙,買隻外表同Apple Watch無分別的錶款唔OK的話,H. Moser & Cie.仲有一隻Brrrr,又係同樣價錢,同樣限量20隻,不過就有返好靚的煙燻Fume盤面,Fans們不必失望。


年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024