{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 31 May 2017

如果錶壇有最佳進步獎,這幾年的得獎者必定非Tudor莫屬。高級腕錶市場持續疲弱,眾多傳統品牌都倍感壓力,但Tudor的表現絕對是跑贏大市,仲要贏幾條街嗰種。之前已在MenClub分享過,素來予人平民版Rolex的形象,但近年的設計,還有出品自家機芯的進程,使Tudor漸漸脫離Rolex Sub-brand的角色,開始能夠獨立成家。

大熱的潛水款Tudor Heritage Black Bay Bronze,MT5601機芯由品牌獨立研發、製造、組裝,整套工序一絲不苟,無花無假。特別的銅殼質感相當特別,年月洗刷成獨有的光澤與紋樣,加埋彷古皮錶帶,復古味甚濃,定價HK$28,500,三萬有找是真心的抵買,見到不必猶豫,大可入手。

Black Bay之勁,連碧咸都抵受不住誘惑,正式成為品牌的代言人。不過他宣傳照戴著的是2017 Basel新款BB S&G,41mm不鏽鋼錶殼,搭載同樣是自家研發的MT5601機芯,機芯頻率為每小時28,800次 (4赫茲),提供70小時的動力儲存。

咸爺今次以西裝斯文Look,加一個Casual造型示範這款BB S&G,但講真搵得咸爺做代言,人Carry錶,戴乜都好睇啦~ 唔信? 巴打們試下去H&M買件衫就明哂啦。


年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024