{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 02 Aug 2017

各位巴打,聽到CX的名字不用即時起弶,雖然她有「因航」的別名,但請相信我,只要你搭多幾間航空公司,你會發現CX也不如某報章形容般差劣,只少我從未親身經歷Cabin Crew在執勤時黑面 (放工後另作別論),服務、航班的安全程度,平心而論仍屬世界頂級。不過食物方面,EY的意粉、台灣機的麵飽,很多都不敢恭維!頭等、J Class還好,可以飲香檳之餘,現在更有來自香港啤酒的Betsy Beer手工啤。

Betsy之名源於國泰創立時第一隻DC-3飛機,用於Regional的航線,如果大家想睇,香港科學館懸掛的那隻就是Betsy,而Cathay City外面那隻是國泰第2隻DC-3,名為Niki,現今已退役成為古董擺設。

Betsy Beer加入了龍眼,令果香更加圓潤豐厚,於釀製過程之中加入了香港地道蜂蜜,飲落份外甘甜兼有花香;為了提升口感,釀酒師特別選用一種英國手工啤酒的傳統選材富格爾啤酒花,令啤酒的風味更有層次感。

自3月推出,最近終於有機會一試,我認為相比在飛機之上,普通情況飲味道會較酸。Betsy Beer的設計是針對飛行時高空環境、機艙氣壓對乘客味覺敏感度的影響,當中材料的香味與碳酸化的效果能刺激味蕾,情況猶如高空之上,你會覺得蕃茄汁特別好飲一樣,但去到地面就另當別論了。

想試的巴打,可以在7 – 8月飛美加、9 – 10月飛日本、11 – 12月去紐西蘭同特拉維夫時坐頭等、商務。地面的話,Kowloon Taproom、Zhang Men Craft Brewery、The Globe、Coedo Taproom、Corner Stop Bar & Café有賣,售完即止,而Deli Delight則會作獨家網上售賣。

Source : cathaypacific.com/betsybeer


年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024