{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 30 Oct 2017

美國一再發生槍擊事件,每次都令人心痛不已,雖然擁有槍械是市民的權利,但過於寬鬆的監管和審查,無疑增加了社區危險性。對於愛錶如命的男士,保護自身安全之餘,連自己的Watch Collection也要照顧周到!

錶盒大家見得多,但有防彈玻璃、LED Lighting、Hi-Fi System、濕度調節的一體式腕錶夾萬就肯定是珍稀之物;當有朝一日,你擁有價值連成的腕錶收藏,你可能都需要佢 — The Buben & Zorweg Solitaire Vision Watch Safe。

如果走 Artistic 路線的愛爾蘭錶櫃「A Piece of Time」唔啱你口味,那優雅兼保護性極高的Solitaire Vision很可能是你的心頭好。Size為1905 x 1035 x 540 mm,大小介乎於一個兩門與三門衣櫃之間,其收納空間足夠放置46隻錶。

其中8隻更可放在核心的B&Z SI-60夾萬之中。眉心位一個World Time Tourbillon,整個佈置如眾星拱月般精巧。

16mm防彈玻璃門,加上B&Z的專業安全技術、警報系統,為用家們的腕錶收藏提供最佳保護。錶櫃內置人個Hi-Fi系統,可以用藍芽等平台串流音樂,成為一位完美的家俱藝術品。

Optional可以添加濕度調控系統,用來存放Cigar一流。聽住音樂、睇住靚錶、食住雪茄、拎住一杯靚威、Rum、Cognac,男人的終極享受呀!

Source : Buben & Zorweg

年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024