{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 11 Dec 2017

All Black有幾經典,相信唔駛一嚿水表演你都會明白,無論襯西裝,平時出街去飲酒都好,全黑錶款總是型格兼易襯。加上香港男士們著衫較偏向深色系,Black Watch戴於腕上,簡直是Fit到極點。MenClub都寫過不少黑錶,趁年頭之前,我們一起來「黑」到盡!

Louis Vuitton Tambour All Black 小三針、計時腕錶,LV的Tambour系列首出全黑設計,兩款皆採用啞黑PVD不鏽鋼圓殼,小三針版為41.5mm,而計時版本則大一點,去到46mm。

TAG Heuer Carrera Heuer-01 Full Black Matt Ceramic,2017 TAG Heuer打頭陣嘅錶款,從錶殼、錶圈、錶耳、錶環,連埋錶帶都係一式採用Micro-blasted黑色陶瓷材質,而精細嘅零件則用黑銅配合,玩得極為徹底。

Tudor Black Bay DarkTudor今年發展強勢到不得了,很多人仍回顧他們的銅錶,其實品牌於2017還夥拍欖球界一哥紐西蘭All Black,推出一隻全黑款,錶殼用上黑色鍍層經過PVD處理,磨砂啞面相當型棍。

Girard-Perregaux Laureato 42mm Ceramic芝柏的「Laureato海」攻勢,從舊年去到出年都未完,幾乎是要乜有乜,而其中則包含了這一款黑色陶瓷的版本,陶瓷錶面有金屬般的拉絲與拋光處理,盤面用巴黎釘紋 (Clou de Paris) 裝飾,漆黑中別有格調。

Bell & Ross 03-92 Black Camo,Camo是camouflage的縮寫,意思是偽裝。一戰時期,軍隊首次投入偽裝理念,所有顏色都經過啞光處理,增加隱蔽性。BR 03-92的陶瓷黑色方圓錶殼,配搭灰黑迷彩錶盤,最適合一眾喜愛夜晚活動兼低調行事的巴打。

Montblanc TimeWalker Chronograph UTC,對我來說,Montblanc最成功的地方是招攬了Hugh Jackman,「已故」狼人把每一隻錶款都演繹得極之出色。不鏽鋼錶殼有黑色DLC鍍層,黑色膠帶的質感非常舒適,去旅行Keep住戴都不會有問題。

年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024