{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 13 Dec 2017

從古至今,所謂的獅子山精神或香港主流信仰,都是金錢至上主義,甚麼港人的努力、毅力、變通、拼搏、國際化,幾乎都是「搵食」的形容詞。於生活成本冠絕全球的香港,要俾心機搵錢,絕對無錯。

故此當Corum出Coin Watch系列的時候,我即時覺得應該推薦予一眾香港用家,將自己的信仰戴在手上,猶如基督徒戴十字架頸鏈一樣,是心誠則靈的概念。

Corum太貴? 無問題,Tissot一樣有Coin Watch俾大家揀,只是天梭版本並非用真錢幣做錶盤,而是在錶底蓋雕刻瑞士法郎錢幣圖像,男女裝各款都只是HK$7,250,比起其他Coin Watch親民得多。

錶底蓋上雕刻瑞士法郎錢幣圖像,代表在瑞士聯邦的23顆星星包圍下,象徵瑞士的女性人物Helvetia昂然站立,Helvetia是瑞士護國女神。現在回想,若果我們用97年前的香港錢幣做Coin Watch,那護國女神就自然是英女皇了。

Tissot Chemin des Tourelles Helvetic Pride瑞士法郎特別版,錶帶採用玫瑰金PVD雙色設計,搭載一隻Powermatic 80機芯驅動,提供約80小時的動力儲存,男裝版本為44mm錶殼,而女裝版則是32mm,兼有珍珠貝母點綴錶盤。

年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024