{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 18 Dec 2017

上回講到Breitling換帥後,會積極發展亞洲市場,以他們的工藝水平,我當然希望百年靈能取得更多掌聲,但必需審慎擴展,免得遷就了市場,卻失去了自己原有的風格。今次同大家睇睇呢款Breitling 新作,Rose Gold版的Chronoliner B04 錶長專用錶。

其實原本Chronoliner B04的藍面加不鏽鋼版本已經配搭得相當之靚,富時代感之餘比較典雅,不會過於搶眼而顯得誇張。如今將不鏽鋼換上Rose Gold,奢華感十足無錯,但藍金兩色並不易襯,平衡失宜,好易出事。

就如一個靚女,抹上過於濃艷的妝容,反之失去原有的美態,不過我知道,百貨應百客,總有人喜歡「動物濃妝」或者「喬裝」。

同樣搭載百年靈B04自動上鏈機芯,瑞士官方天文台COSC認證,振頻每小時28,800次,動力儲存 70 小時以上。盤面有24小時第2時區顯示,錶圈提供第3時區顯示,計時精確度達 1/4 秒。18K Rose Gold版本,限量250隻,售價待定。

年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024