{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 09 Feb 2018

如果大家有留意國際新聞,應該記得前幾個月歐盟對北韓實施新一輪制裁,皮具、服裝,甚至清酒、啤酒,葡萄酒與香檳等奢侈品也被列入禁運項目。偉大的金將軍話俾你知,唔賣俾我我自己一樣做到!據北韓勞動新聞的報道,平壤大同江啤酒廠 (Taedonggang Brewery) 宣佈推出新品Wheat Beer麥啤。

麥啤,我日日都飲啦,德國又好,香港又好,不少啤酒廠都有出Wheat Beer作品,不是甚麼稀奇的事;而北韓可以將研發麥啤擺上官媒新聞,更要全國普天同慶,一起讚頌金仔的偉大領導,你就知自己是身在福中不知福。

勞動新聞形容這款北韓小麥啤酒是世界級的作品,啤酒蘊含偉大將軍的精神,可望提升北韓國民的生活質素。

大同江啤酒廠號稱北韓最先進的Brewery,過往共生產7種啤酒,其中有兩款是黑啤,本來大同江啤酒廠計劃於去年7月,第2屆平壤啤酒節讓Wheat Beer面世,不過活動突然取消,各方即刻懷疑是與乾旱、饑荒等環境因素有關。

等了又等,北韓麥啤終於登場,酒廠話Wheat Beer擁有獨特的香氣,配合他們的先進裝備、技術,可以令啤酒的味道更和諧、豐富。大同江啤酒廠作為北韓對外的第一啤酒廠,質素其實不俗,大家見到,一定要買來試試 (如果你不介意為金將軍歡樂組籌集多一點資金的話)。

年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024